DEN HELDER - Het organiseren van evenementen vraagt tegenwoordig om een goed doordacht plan en kennis van de laatste regels en subsidies. Om evenementenorganisatoren hierbij te ondersteunen, organiseert Citymarketing Den Helder in samenwerking met onze gemeente een informatieve avond. Deze vindt plaats op woensdag 11 september van 19.00 tot 22.00 uur in Bibliotheek School 7.
Tijdens deze avond ontvangen organisatoren uit de gemeente Den Helder waardevolle informatie. Denk hierbij aan de regels en tips voor het succesvol organiseren van evenementen, en ook een toelichting op de recent aangepaste subsidieregeling voor evenementen. Deze bijeenkomst is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij het organiseren van evenementen in onze gemeente. Het biedt een unieke kans om in contact te komen met collega-organisatoren en experts.
Aanmelden
Deelname is gratis, maar aanmelding is gewenst. Organisatoren kunnen zich aanmelden via info@citymarketingdenhelder.nl (maximaal 2 personen per organisatie). Wees er snel bij, want vol is vol!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Citymarketing Den Helder.